So Long.....and Gudnyte~

Sep 1, 2011

yeah! i'm back!!!
tak payah nak gembira sangatlaa..
aku datang nak memberi perkabaran duka ni..haha

sekian lama aku tak update blog ni,
hari ni tetiba rasa nak update,,
suke tak?suke tak?
ok tak..ehmmm~

hanya nak cakap,
betapa sedih dan pilunya hatiku ini..
pabila hari raya..
aku kena demam tercampak..
sob..sob..sob...
dapat bayangkan tak betapa sedihnya aku?
hahaha... poyo pulak..

takpelah.. dugaan ni beb..
yang penting kita kena cool je.
jangan kalut okai..
tapi kepala aku da kalut da ni..

chow dulu la!
sakit kepala pulak..
puii!!

assalamualaikum~~

p/s: doakanlah aku dengan dua adik kembar aku ni sihat cepat..doa korang sangat berharga! terima kasih! sob..sob..sob..

2 comments:

Unknown said...

dem,an tercampak??

jila d_d said...

hahaha..mksudnye demam campak..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...