Mr Emoki - Dah dapat novel tu dah..yeay!

Aug 14, 2011

Ai Mr Emoki...

hari ni aku senyum sampai lenguh pipi tau..
hihi..
sebabnye?aku dah dapat dah novel tu..
siap dapat extra lagi satu novel..

hahaha...
terima kasih Mr Nougat..
pening dia layan aku semalam..
hari ni dia datang rumah bawak novel-novel tu...

selesai sudah perasmian novel ni tadi..hee~
tq bobok!

i've no idea why he gave to me this novel..
tapi..tapi..tapi..sebab aku merajuk semalam kot..
tak jumpa novel yang kat atas tu semalam..hee~

and..my mood getting better and better bila budak kecik nih datang tadi..
walaupun kejap dapat jumpa budak kecik nih,aku tetap dapat buli dia...hahaha...

p/s: well,orang kata jangan happy sangat,nanti sedih. Bila sedih,happy datang balik.. hidup macam roda je..pusing2 gitu..ye tak? ;-)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...