tak kira lah tiruan ke apa!

Sep 13, 2011

Setelah aku berhujanan (???) balik daripada kerja dan tunggu mohamad nougat sampai rumah, aku pon melangkah ke kamar mandi (cehhh~) untuk membersihkan diri...

aku sediakan baju..
aku ambil towel mandi dahulu..
dan aku terus ke kamar mandi..

dalam kepala..
terfikir-fikir...
mesti sejuk ni! arghh!! aku tak peduli..badan dah gatal2..hahaha..

dah masuk bilik air tu, aku pon bernyanyi-nyanyian lah dulu sebelum nak ambil feel mandi sejuk-sejuk tu kan...tengah nyanyi-nyanyi,tiba-tiba aku rasa jantung aku berdegup laju..adrenalin mengalir deras kat dalam sistem badan aku ni...

aku nampak satu kelibat dekat sebelah aku..
aku amati betul-betul..
betul ke apa yang aku nampak ni?
real ke?
aku macam tak percaya..

aku gosok-gosok mata..
setahu aku,tak pernah nampak pun kelibat tu kat sini..
sah! memang bentuk macam benda tu!
bulu roma aku da meremang naik..

lantas aku panggil adik aku..

"ana!!!!!"

"ye kak.."

"kau meh sini"

"nape?"

"kau ambil benda ni..buang! apa benda ni??"

adik aku amati betul-betul...lalu berkata...

"laaaa... KATAK PLASTIK...hahaha"

"plastik,tak plastik! kau pergi buang cepat!!!"

tiba-tiba dengar satu suara menjerit..

"tu abang punyala kak!"

hampeh betul adik laki aku ni..dia tak tau ke akak dia fobia dengan benda alah tu???

p/s: tengok patung benda alah tu pon tak boleh tau..meremang tak sudah dah bulu roma aku ni.. jangan suruh aku letak gambar benda tu!!! ANTI!!!! huh!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...