hari ketigebelas - apa yang ada dalam beg duit anda

Jul 11, 2011

Peh..ini dah selongkar privasi aku ni..malu la aku nak cakap ape yang ade dalam beg duit aku.. 
sebok nak tau jugak? haila! yela2..tapi jangan kate aku takbur pulak..hahahaha.. 

1.dah name beg duit..ofcoz la ade duit..kalau beg bunge,mestila ade bunge dalam tu kan? =.=' duit dalam beg duit aku ni,mesti xkurang daripada RM1000..lalalala

2. 5 keping kad kredit dan 5 keping kad debit..dalam kad debit sekurang2nye ada RM20 ribu setiap satu

3.kad2 nama orang ternama..macam Zetty Aziz ke..Daddy Miz Nina yang pengasas Ambank tu ke..

4. lagi ade ape ea? =.='

okeh..buat ape percaye yang tipu?

1. dah name beg duit..ofcoz la ade duit..kalau beg bunge,mestila ade bunge dalam tu kan? =.=' aku xpernah ade seribu dalam beg duit aku..paling kurang dalam beg duit aku RM1..tu sekadar jadi ibu duit..ahha

2.aku benci kad kredit! dan tidak pernah ade kad debit..hihi..yang ade hanyelah kad atm bank islam dan rhb..(rhb punya da kene tutup..hee~)

3.kad2 nama pekerje kedai wah chan,guardian,lecturer dan lain2..

4.dan juge duit syiling~ 

haa..yang ni betul punye.terpulang la kt korang rase nak percaye kat mane satu..

peace!

p/s: nyum3..dapnye dapat makan double cheese bege pree~~~~ lalalala

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...