hari keempatbelas - perkara menarik yang anda lakukan hari ini

Jul 12, 2011

hurm..tetibe aku rase soalan ni mencabar kewibawaan bahasa malaysia aku yang dapat ehem2 di dalam spm mase tahun 2007 tu...ape yang menarik aku lakukan hari ni?

yeah! syabas beteh!!syabas!!!! (tak pepasal)

hari ni,aku menarikkan diri dengan memakai baju akak aku pegi keje..hermm.. takdelah menarik mane pon.. baju tu warne hitam..aaa..ala2 kimono diatasnye..

Mr Nougat kate baju Ning Baizura.. =.=' celah mane? ketiak?hahahahaha

itu jelah kot..aku tak suke buat perkare menarik2 ni..nanti orang tertarik.. aku payah nak menolak..haha.. ok..aku merepek...

trime kasih!!!! *style alleycat*

p/s: tengah nampak duit berterbangan...walaweehhh!!! mintak2 mimpi satu juta hari ni.. turudududu

6 comments:

senyumSOYA said...

mimpi ja ka? heheh..mane la tpu kot2 dapat y betoi2 t share ya..eheheh

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

yang menarik ,pag ni tersinggah kat blog ni..itu aje

jila d_d said...

senyumsoya: haha..dpt btoi2 nnt kite bg senyum soya 1% ea..hahaha

jila d_d said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o : peh...sgt menarik tu.. maceh..hahaha

syrupmasin said...

untunglah nmpak duet terbg2 :D

jila d_d said...

syrupmasin : haha..nk jgk ke?sng je,pjm mate,bayangkan duet trbg..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...