hari keduabelas - apa yang anda dalam beg mekap anda

Jul 10, 2011

assalamualaikum..mood sekarang nak jadi gengster sebab baru tengok kl gengster..huahahaha...
macam kirim salam je kan aku ni nak jadi gengster..xsesuwei langsung...lagi2 soalan hari ni "apa ada dalam beg mekap aku"..hah.. memang xkene langsung jadi gengster..

dalam beg mekap aku ye?jap3..

1.ada parang
2.pisau rambo
3.pistol...

ehhh..ehh..ehh... bangan jadi gengster tak abes lagi..hahahaha

aku sebenarnye takde pon beg mekap...aku hanye ada satu beg,yang macam2 boleh letak dalam tu..macam kat atas tu la.parang ape sume..hahahaha.korang pecaye,aku gelakkan jela..hihi... mekap yang selalu ade dalam beg aku....

1.celak
2.lipice
3.bedak baby johnson..

itu sahaje..aku bukan kuat mekap...hihi..

p/s: harini nak pegi penatkan diri lagi..terime kasih~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...