1001 impian..errrr.. =.='

Jun 5, 2011

aku rase korang pon ada impian sendirikan? bukan aku sorang je..tapi bile aku kira2 balik ikot jari tangan tambah pula jari kaki,impian aku xsampai pon 1001... hikhikhik.. kau gila! 1001?? macammana nak capai kalau camtu? unless kalau korang memanglah manusia yang komited sangat2 terhadap impian korang tu..
aku?ehem..ehem,... akan komited..kalau aku rasa impian aku tu berbaloi.. (bukan semua kehendak manusia berbaloi2 ke?errrr)..

dulu..masa sekolah.. (nak cite sikit ea..hee~), impian aku nak jadi budak pandai..budak yang dapat straight A's.. tapi..hahahaha.. sori..aku tergelak dulu pulak.. A tu adela.. ade B jugak.. C pon ade..alah..malu la nak cakap..hak3... Minta maaf mak,abah..xdapat nak bagi A yang berderet2...

MAK,ABAH!! orang bagi straight A's DALAM BLOG boleh x???

TWITT!!! tapi aku dapat juga banggakan mak abah aku..gagal sekali bukan gagal selamanya kan? aku cuba dekat menara gading..Alhamdulillah..dapat juga aku bagi..hasil doa dan usaha... =)

impian lain?setakat ni baru dua tiga impian je yang tercapai.. insyaallah..yang lain akan diusahakan.. janji jangan give up!! hehe..

p/s: nanti aku update impian2 yang da tercapai ea..insyaallah~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...