takpela..buli la~

Oct 7, 2011

assalamualaikum semua..
setelah seharian kena buli semalam,hari ni,aku rase macam nak mengadu je dekat sini..
sedih! perih! semua ada.. (drama plak)..hahaha...
ok-ok-ok-ok...

adoyai...sumpah letih aku jage budak kecik tu semalam..ibu dengan babah dia dengan nenek dia pergi keluar beli barang-barang nak kenduri..aku la kena jage budak kecik tu pasal dia tido plak mase nak keluar..
aku ingatkan,elok la dia tido..sekali,lepas setengah jam mereke2 keluar beli barang,budak kecik ni da bergerak2 dalam buaian..

sudah~

first yang aku buat mase dia bangun,mestilah kena test mood dia dulu.. aku main babacak!!! dengan dia..
haaa! mood ok tu..ok sangat tu..sebab senyum lebar..lepas tu aku letak dia kat tilam..tak sampai 5 minit da merengek2..

aku jalankan misi kedua..main superman!!!! mood ok lagi..ketawe punye suke la dia..

macam ni la main superman..penat woo~

opocot! tanjat khalish mummy ambik gamba..hihi :p

lepas tu dia da letih..dia merengek2 lagi...care terakhir untuk bagi dia diam..

minum air smbil tengok tv..die da diam..yeay!!!!!!

dan~ air pun habis..aku letak dia kat tilam balik.. lepas tu.. aku pon tertido.. ciss.. mummy ape aku ni.. boleh plak tertido..tapi siyes..aku letih gile.. nasib baik tengah mesej2 dengan en bakal.. so,aku terjage la bile dengar bunyi mesej...

aku tengok muka dia da penuh dengan airliur.. hisap jari sampai camtu skali ke sayang oi??ahha..
lepas setengah jam dia baring2 kat tilam,dia merengek lagi..boring kot..
aku da takde misi nak buat ni...last2..ok..main satu due tige plak la..

baru je aku nak angkat,nak lambung2 dia,nak cakap SA...... blurppppp..bushhhhhh (effect air jatuh)...
khalish muntah betul2 atas muka aku...ATAS MUKA AKU...atas muka beb..aku pon sambung cakap.. TU~
sedapnye muntah khalish..agak2 aku boleh jadi badang tak lepas ni?

dan khalish???

tersenyum senang hati selepas muntah~ =.='

TERIMA KASIH KHALISH!!!
MUMMY MEMANG SAYANG KHALISH BANYAK2 SEBAB MUNTAH DEKAT MUKA MUMMY..hahahahaha...

p/s: baru anak orang ni..kalau anak sendiri,agak2 aku pengsan tak?

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...