semalam..pelik-pelik

Oct 2, 2011

Semalam merayap..bukanla merayap pergi mana pun.. teman encik bakal (eh-eh..da tukar nama la.. :p) pergi kenduri doa selamat dan low yat..

Energy semalam aku rasa full je..tak macam sebelum-sebelum ni..kenapa ea?hahaha... Aiyak!! tetiba idea aku ilang pulak nak tulis apa..hahaha..

ok2..semalam ke low yat..pelik-pelik..cashier dekat low yat pelik-pelik sungguh..
yang sorang tak mesra alam langsung..macam cakap dengan dinding.. alih-alih dia da kira barang,bagi resit semua,tibe-tibe dia cakap "test barang kat belakang"..

amboi..ada pulak suara..time kitorang tanye,buat bodoh..ingatkan bisu..hihi...
yang kedua pulak,aku rasa dia perlukan vitamin b-complex.. (ceh..cakap orang aku ni)..
macam tak bermaya je nak bungkus barang..haha.. ini dua part yang aku nyampah lak memikiorkannye..

last-last,aku dengan encik bakal,ke times square,beli benda-benda pelik..lalalala~


 
ini apa ea nama dia..alaa.. XXL crispy chicken kot..spicy.. kenyang~ burrppp~~~

 ini..snowy mango..nampak sedapkan?tapi...suku je kitorang makan,yang selebihnya buang..haha.. dia macam jelly yang di blender..pelik-pelik..

yang ni jugak paling sedap..air sejuk..kenapa pulak ni pelik?sebab orang tu jual air ni,tapi air ni dah beku sikit..tu yang sodap tu!ahha..

p/s: cepatla seminggu berlalu..huwaaa~

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...