hari keenam - 3 perangai buruk anda

Jul 4, 2011

ouh yang ni aku terpaksa tanye mr nougat..sebab,dalam hal perangai2 ni,kite sendiri pon kekadang kompius ape yang ade kat diri kite ni..kan?3 perangai buruk aku yang telah dikemukekan oleh mr nougat dan dipersetujui aku,ielah.........................

1.Aku susah nak kawal emosi aku..
  * ye..aku akui (cehh..pasrah).. kekadang aku rase kenapelah aku ni nak marah2 sangatkan? aku buat research gak kekadang (wahhh).. aku rase,semue perempuan macam tu kot..yang lagi teruk daripada aku pon aku pernah nampak..haha.. angin kus2 btol la para perempuan ni.hihihi

2.Aku cepat boring..
  *kalau aku sensorang,memang aku akan cepat boring..dan ini boleh menyebabkan kawalan emosi aku terganggu..sebab tu la terjadinye yang NO 1 tu..hahahaha

3.Aku cepat naik angin
  *slalunye bile kawalan emosi aku tu goyah sikit je,memang cepat sangat aku naik angin..lagi2 kalau aku rase,orang sekeliling aku ni macam buat benda yang boleh menaikkan darah aku..sampai migrain jadinye..n badan pon berangin2..aish...lumrah perempuan kot..tol x?hee~

p/s: Degil pon ye jugak aku ni..hahahaha

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...