hari keempat- benda yang anda buat bile sorang2

Jul 3, 2011

ye..aku tau aku dah lambat sehari..xpela..kite kenkonon bayangkan hari ni hari keempat aku update dalam cabaran 30 hari ni..huahua...ehmm.. semalam aku jadi hulk kejap..pijak2 laptop aku.. paham2 jela..kalau laptop da berusie 5-6 tahun kan,..

aku telah memijaki laptop aku ini..alah! gambar ni sopan sangat..bayangkanla aku pijak2 sambil cakap "dem!!!dem!!!dem!!!" 

okeh...benda yang aku buat bile sorang2 ea? sebenarnye,aku pon xberapa pasti.. sebab,aku xboleh sorang2 ni..aku akan jadi "ergghh!!!!"

"esok nk bagi arnab aku makan ayam ke kambing ye?'
"ouh! sewe buaian khalish xbayar lagi!"
"nak tido baring ke telentang ea malam ni?"

makenye,kalau aku sorang2,aku akan jadi banyak fikir..fikir tu,fikir ni.,selalunye aku akan fikir la mase depan aku..ape yang akan jadi..hehe..tu sebab la aku akn jarang keseorangan..hehehe..

p/s: xde p/s arini.,.buat p/s sendiri..lalalala...

2 comments:

senyumSOYA said...

aa..bile duk sorang2 makin byak soklan pelik yang ada dalam otak ni..hehehe

jila d_d said...

haha..betul3..aktif btol otakkan..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...