cakap orang..tapi diri sendiri?

Jul 22, 2011

Assalamualaikum.. tak seronok lah aku jalan-jalan kat facebook tadi.. tengah-tengah tak seronok tu,bertambah tak seronok pulak bila aku baca status orang,cakap pasal orang lain,tapi tak sedar, diri sendiri pun ada cacat celanya..serius! tak seronok langsung..

dia dok mengata orang pakai tudung tapi lengan pendek dan bertindik..memang.. aku pun akan jadi cam.. ehhhhhh..apasal budak ni..pakai tudung saja-saja je ke? ke memang trend pakai tudung lengan pendek? bertindik?

tapi bila aku bukak profile budak yang update status cakap pakai tudung tapi lengan pendek dan bertindik dan baca pulak komen2 dia dekat status tu,aku menyengih jela.

haila dik! satu jari tunjuk dekat orang,lagi tiga dekat awak tau! dekat album gambar awak tu,awak kejap pakai tudung,kejap buka tudung apa cerita? siapa boleh setel benda tu?

aku kenal dia..dia seorang yang bertudung..tapi bila tengok dekat album dia? hurmm...
nasihat aku dekat dia lah..
don't mind about peoples..mind about yourself..

p/s: tuhan..ampunkan dosa hambamu ini yang telah mengata orang dalam blog sendiri.. tapi aku tak suka orang mengata tapi diri sendiri pun lebih kurang je..hee~ peace!

4 comments:

Unknown said...

haha betulbetul, ramai sangat orang macam ni. poyo-poyo bajet ustazah kat fesbuk kan tapi . chait! ahaks.

jila d_d said...

fana: ahha..ak pon takot nk bajet ustazah.. bile nk ckp,kne pk dlu kte ad buat ke x..hehe

syakirah samat said...

hahahhaa. entah apa manusia sekarang . dah ta berani nak kate ape. masing2 sama aja. hohoho.

cool jelaaaah ^^V

jila d_d said...

sya : btoi2..hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...