wordless wednesday?

Jun 22, 2011

okai walaupun aku da lame dalam berblogging ni,aku tetap kurang arif tentang term2 yang digunekan oleh blogger2 yang tegar...haha..owh...wordless wednesday post gamba tanpe kate2 ke? alamak..ni aku da berkate banyak2 ni camne nak setel?alaahh..kire halal la kan...hahaha..

mase hari rabu jugaklah aku banyak word2 nk kate..xde dah wordless2 ni..ahha.. adoi..siape boleh tolong aku kt opis ni?datang opis,duduk,bukak fb,bukak blog,n then balik..siape boleh tolong? AKU DA BOSAN! 

okbai!

p/s: selamat berpuase kepada yang berpuase..hari ni aku xbukak puase dalam bas lagi! yeah!

p/s lagi : aku rase wednesday aku pictureless wednesday kot.. =.=' okbai!

4 comments:

ApiH said...

bestnye keje... heheee...

jila d_d said...

haha..mmg best KALAU ADE KEJE..ni xde keje..bosan~ hehehe

syaz@rozelt said...

dekat dashboard blogger sy nie sume pon update wordless wednesday..hehe..ok jugak tu..hari berehat dr bace2..tp entry kamoo nie unik..sebaliknya plak~

jila d_d said...

syaz: hihi..sbb tatau nk letak gmba ap..tau bebel2 je..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...