~Mase untuk ambik report card!!!~

Jun 18, 2011

Sebelum nak cerite,meh jap aku nak buat iklan..disebabkan aku sekarang ni aktif berblogging,tertimbul la minat dihati seseorang ni utk buat blog jugak..hahahaha...sape lagi..akak aku la! cis...papepon..kalau korang rajin nak follow die,boleh la tekan dekat sini ... New blogger beb! korang jangan buli die plak..hahaha..

okai..pagi tadi aku pergi ambik report card adik aku kat skolah dorang..terpakse! kerane... ntah..sebab aku cool kot..hahaha.. xpepasal..lalala...


ni keadaan kelas adik aku yang last sekali..periksa no 2..tapi peratus?hmm... (geleng pale).. sabau jelaa~


yang tudung merah tu akak aku yang baru berjinak2 dengan dunia blog..kikiki... aku tengok kerusi kecik ni,memang cukup2 utk budak kecik duduk je..*tetibe teringat zaman persekolahan dulu..lalala..

sedang aku dan akak aku menunggu penuh sabar turn kitorang utk ambik report card..tetibe ade sorang pakcik ni cantas barisan! cis! panas hati aku..sepanas cuaca ketika itu..aku berkipas2 tanda panas yang xterhingga...tidak mampu dikawal lagi..lantas..aku............................


ambik gambar saspek! pakcik nila! pakcik ni! sampai hati membuli kami..sob3.. ok cukup drama hari ini..

kemudian...


tibalah giliran kami..aku dengan machonye melangkah ke arah cikgu..memule rase bangge la sebab sebelum tu adik aku ade cakap die periksa no 2..skali tengok2.. Allah.. kenape kau malukan akak kau sebegitu rupe...sob3..tapi xpe..keep it up! akan aku bagi banyak latih tubi..siap kau...

lepas tu,pergi kelas sebelah..kelas abang kembar die pulak..budak bertuah tu xnak ikot..sebab periksa die no 11..huh..ape ade hal..peratus die kira ok daripada adik die..dan dengan itu..aku pon xambik gambar mase kt kelas die..hihihi...

yang bestnye..cikgu die ade tanye...

"yang kakak die berdue ni pon kembar ke?"

aku dengan muke toye hanye mengangguk dan terus blah..lalala...


cube korang tengok sikit..same ke muke aku dengan akak aku ni? penat da nak mengaku kembar..hahahaha...

p/s: okeh2..nak p buat dadih..cau!




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...