hari kedua - movie yang paling best pernah anda tonton

Jun 30, 2011

uhm~ aku mengambil mase selama satu hari untuk memikirkan movie ape yg paling best pernah aku tonton.. dan,aku masih lagi berfikir movie ape yg paling best nih..

dan masih berfikir..

dan berfikir...

dan terus berfikir..

haaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
baru aku sedar..tiade...hahaha.. well..aku tatau la sejak aku lahir ke ape simptom tak berape suke tengok movie menjelme..yang aku tahu,lepas aku tengok je movie,aku akan....

"ohhhhhhh"

"laa..camtu je ending die?"

"krohhhhh..krohhhhh"

lepas aku tengok tu,movie tu akan berlalu pergi begitu sahaje..dan tidak akan menyusup2 kan diri nya ke dalam otak belakang aku..sekian terima kasih...hee~

p/s: err..aku lagi suke layan lagu agaknye...ehmmm...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...