My E-Day

Oct 12, 2011

wahh~ sampai da seru den ni haa.. gatai bebenor..tapi nak buat macammana.. Allah S.W.T yang rancang semua ni.. kalau korang tak percaya,aku lagilah tak percaya yang aku ni da jadi tunangan orang.. still terkebil-kebil lagi mata aku yang redup ni ha memikirkan semua yang da terjadi... happy okeeeee~ hee~

sebelum majlis tunang tu,ada majlis cukur jambul si budak kecik tu haa..lepas botak kepala dia,makin nakal pulak dia kan..aishhh~ tengok gambar lah jom..hehe..





aku rasa dia nak buat pemberontakan lah tu.. =.='

Lepas habis cukur jambul,barulah majlis aku..berdebor-debor tunggu pihak lelaki datang.. last-last encik tunang (eh2..dah tukar lagi..ahha :p) mesej kata dah otw..aku pun kabut-kabut pergi naik dekat bilik..aiceceh..buat-buat segan sikit ok..hihi..ok..layan gambar lagi..hee~

hantaran pihak perempuan..hee~

hantaran pihak lelaki..hee~

ehem..masa ni tangan aku gigil-gigil..hee~


inilah tunang saya~ senyum sikit..senyum sikit~ hahaha :p

Alhamdulillah..walaupun majlis ada kesulitan sikit,akhirnya selesai jugakkan.. yang baik dijadikan tauladan yang buruk jadikan sempadan dan pengajaran.. ;-)

jom tengok budak botak plak! haha..

yeay!! botak sudah~

lastly~

ceh! kenapa budak botak lagi comel daripada aku??citt!!!

p/s: banyak pulak gambar kali ni..hahaha..weit! doakan aku dengan encik tunang baik-baik belaka ye.. thanks.. ;-)

4 comments:

syaz@rozelt said...

wah tahniah..sy pon x lame lg bakal menyusul..hehe

jila d_d said...

tq2.. tahniah in advance jgk tau! hihi

zuramira said...

tahniah comel..jeless tgok...hehe...;)

jila d_d said...

tq zuramira... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...