kenapa??kenapa??

Oct 18, 2011

kenapa ramai yang terkejut aku da tunang?
oke fine..memang umur aku muda lagi..
ouh! maybe sebab aku otai kot..sebab tu orang xpercaya..
hahaha..

tapi..tapi..tapi...
berusahalah kamu menghalalkan sesuatu yang kamu rasa sudah wajib untuk dilakukan..

kahwin muda best apa!
apa?tak remaja kahwin awal??
salah tu~
best apa remaja-remaja lepas kahwin..
dengan pasangan yang korang sayang lagi.
remaja jugakkan?
halal pulak tu!


Ya Allah...murahkan lah rezeki kami.. aminnnn~

p/s: sedih betul tengok ramai baby kena buang..sob3.. kejam!! kejam!!!

1 comments:

AIN SYAFIQA AZMI said...

aku pon nak tunang awal.. aku pon nak kawin awal..aku pon nak halal cepat2..

doakan aku eh..=) tp setiap aturan Allah tu ade hikmahnye kan..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...