hari kesembilanbelas - jenis manusia yang menarik perhatian anda

Jul 19, 2011

hem..ye..sepatutnye ini entri semalam..semalam ok..tapi... sejak adapter laptop aku rosak.. tiade semalam bagiku...huh! kalau aku beli lagi adapter,masuk kali ni da kali ketige tau dak! ati aku sangat rapuh betul..
last2..aku menyedapkan ati aku dengan pegi menghabiskan duit..bukan beli adapter..tapi seluar dan kasut..hik3.. baru puas ati aku..cittt!!

ouh ye..semalam aku tengok wayang cerita FLAT 3A..


seperti biase..kalau cerite hantu.. 10% je aku bukak mate untuk tengok..lagi 90% paham2 jela.. dan.. Mr Nougat la yang menjadi mangse pertanyaan aku..

"ape tu???ape tu?"

"waa..budak tu keluar ke?" *sambil tutup mate dengan tisu*

ehm...aku nasihatkan..sesiape yang ade sakit jantung ke ape,jangan tengok cerite ni okai... aku sampai gigil2 tengok cerite ni..sampai da balik,nak mandi pon aku terbayang2... eh!!! aku bukan sangat penakut okaii.. :-p

terlajak dah aku cerite sampai kat sini..motifnye lain..aiseh..ok2.. jenis2 orang yang dapat tarik perhatian aku ye?

1.Tidak hipokrit..
 -aku ni jenis yang senang je dapat bace tindakan seseorang tu..kalau orang tu buat macam tu,then aku akan kaji,kaji dan kaji..last2,aku tahu die hipokrit..jadi..untuk tahu orang tu xhipokrit, ramai orang suke kawan dengan die,dan tiade yang nak bermusuh dengan die..mesti muke die macam suciiii gile~ i loike~ *sebab aku ni macam lurus je..senang kene tipu..hahaha*

2.Peramah dan suka senyum
 -aku tahu muke aku muke yang serius dan susah nak senyum..so,orang yang macam ni akan buat aku rase selese dan aku akan tersenyum..ahha

3.Sekepala
 - aku paling ngam dengan orang yang sekepale ni..aku ni jenis yang kasar..gurau pon nak kasar2..sape yang berjiwe lembut tu,memang aku rase cam..errrr... ok.. kalau sekepale ni,aku boleh jadi diri aku sendiri..baru syiookk!!

4.Kalau lelaki,yang berkumis
  -daripade sekolah dulu,aku memang akan tertarik dengan yang berkumis..hee~

5.Kalau perempuan, mate kuyu.
  -ouh..sangat cantik tau..hee~

tu je kot,...kang aku list banyak2,panjang lak jadinye..

peace!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...