hari kesembilan - perasaan anda hari ini

Jul 9, 2011

ahh..sepatutnye post ni due hari yang lepas..sebab laptop aku masuk ospital,tenet kat opis cam siput sedut xnak kuar isi perutnye,make,aku pon xmengupdatekan cabaran 30 hari ni...

tapi..tapi..tapi..aku update hari ni la ea?hee~

tapi..tapi..tapi lagi...cube korang tengok.. "perasaan anda hari ini".. macammane aku nak ingat perasaan aku hari ni a.k.a untuk due hari yang lepas? mesti korang blurkan..xpe..korang layan jela..hahahaha...

uhm..yang aku ingat.perasaan aku due hari lepas sangat bercampur baur.wuuuuuhhhhhhhhhhhh~ geram,sedih,gembire,pahit,tawar,masam,manis,..... (stop it jila!)

ehm...yela2..siyes la ni..gurau2 pon marah..haha... aku gembire la due hari lepas.. sebab da dapat cheque! maksudnye,gaji aku da masuk..hoyeah!! hoyeah!!! tapiiii...lagi 3 hari la bru dapat..sob3.. takpela..janji dapat gaji.yeay!!!!!!!!!!!!!!

 
yeah!!! duit!!duit!!!
p/s: xsaba nak bagi mak aku duit..mesti muke mak berseri2..hikhikhik

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...