hari keduapuluhtujuh - makanan dan minuman kegemaran anda

Jul 26, 2011

ni apa soalan macam aku buat biodata masa sekolah rendah dulu? haha..tiba-tiba aku teringat masa silam pulak ni..kalau nak buat biodata, kena tulis cita-cita bagai..yang paling penting sekali,pesanan.. penting tu..tu kalau buat biodata dekat buku kawan.. nasib baik visi n misi dieorang xsuruh letakkan..hahaha...

makanan kegemaran aku?

nasi ayam
mi rojak
otak-otak.. (wat masa sekarang ni,dah 50 otak2 orang2 da aku bedal..lalalala)

minuman kegemaran aku?

fresh orange kaw2 punya..takde fresh oren,limau ais pun boleh~
sebabnye,aku suka yang masam2..kalau aku loya dengan makanan,air masam la boleh tenangkan jiwa dan raga aku balik..hahahaha

p/s: yeyey!! lagi 3 hari aku boleh merewang2 macam ni..lepas tu,i'm busy bebeh.. (gelabah)..ok cau!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...