hari keduapuluhlima - makna disebalik link blog anda

Jul 24, 2011

ok..kepale aku weng2 betul sekarang ni..nak sambung tidur lagi memang da petang gile da ni..aishh..xelok..xelok..mr nougat ni je tak bangun2 lagi..deyyy pakcik!!! kemonlaaa.. wake up..huahuahua..

berbalik kepade cabaran untuk hari ke duapuluhlima ni..nama link blog aku,dunnoduncarejila..
makna dia?dunno means tak tahu..duncare means malas nak ambil tahu..jila tu name aku..haa..itulah maksudnye..hahaha..ehh..aku translate je ea? =.='

haha..takdela.. kenapa aku letak dunnoduncarejila ni sebab..berdasarkan perangai aku kot..haha.. aku ni malas nak ambik tahu n ambik peduli..yang aku tau,ape yang aku patut tahu dan patut ambik peduli..ceh..ayat aku belit2 arr!!! alaa..camtu jela maksud link blog aku..sekian.. emkoy~

p/s: hp da berbunyi tu.. mr nougat da bangun la tu..kuat sangat ke jeritan batin aku tadi sampai dia terbangun? =.='

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...