sweet sour?haha..

Jun 12, 2011

yeay!! sudah selesai meneman Mr Nougat pergi kenduri kahwin classmate UTM nye.. tapi aku taknak la cerita pasal kahwin2 tu..sebab,yang aku ingat,ade orang silat2 je..hahahaha...

ni aku sebenarnye nak cerita pasal tayar pecah..yeah!! terima kasihla kat Mr Nougat kan..sebab bagi pengalaman kat aku nak tukar2 tayar ni.. (tangan didada,mata keatas)..hahaha.. takdela.. takde~ kite gurau je~
hahaha..aku enjoy jugak tukar tayar tu.dapat jugak aku pengalaman kan...lagi2 ngn Mr Nougat the hero of tyre..hahahahaha.. :p

mase tu perjalanan ke putrajaya..saje nak cuci2 mata..tetibe,ktorang da rase tayar cam lain macam je~ berhentikan la kereta..sekali~~ haaa~ ambik kau!! pecah habis tayar..aku pandang Mr Nougat..Mr Nougat pandang aku..mase nilah aku nak tengok Mr Nougat boleh jadi hero ke tak..hakhakhak...

kami pon memulakan operasi menukar tayar...peluh jangan kira la..boleh perah tisu yang lap peluh tu..haha
aku memang da tak larat nak cerita..macam biasa lah..tengok la gambar..hee~

sedang mencabut punat2 tayar...sumpah ketat..idea cik jila bernaskan?haa~ pijak je spanar tu..hahaha


hee~ ambik gamba sat~ penatkan tuka tayar..hee~


bersemangat waja nampaknye!!! teruskan usaha anda..ahha..

haa~ ni cik jila yang pusing2kan benda tu bagi kereta terangkat ea..kuat tak?haha..tapi Mr Nougat yang longgarkan benda ketat tu..hee~

waaa~ da cun2 pakai baju kurung,kena tukar tayar..nasib baik saya rock!!hee~

 Come on!! Sikit lagi!!hehe



yeay!! da nak siap~ hehe..

ehem~ tapi ada satu peristiwa berlaku mase tukar tayar ni.. boleh cerita?jangan muntah ye..
Mr Nougat~ proposed saya..hahahahaha..tapi guna lubang spanar tu jadi cincin.. =.='
tapi..sweet sangat.. hee~ thanks for today ye Mr Nougat..walaupun sour yang datang,sweet tetap ada..haha..

p/s: ouh..saya akan kenang sampai bila2..hihi... ;-)

2 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

waHHHhh... bestnyeeeeeeeee!!! nak buat-buat tayar kete pecah jgk lahHh.. hahaha boleh tak gini? :P

jila d_d said...

hahaha..xble3..ko kne taktik len pulak..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...