sengal

Jun 27, 2011

assalamualaikum..tajuk post macam nak cari gaduh.. tapi aku baik..gaduh2 aku xmain..
tapi sape nak try lawan mate dengan aku bak datangla.. haha.. =.=' xde kene mengene~

aku ade satu cerite..korang nak dengar? jangan tidur plak.. aku sekeh karang.. garang ni..hee~

pade suatu hari..di sekolah...........

sumitha : amira..saya dah tau dah maksud sengal tu ape..

amira: huh?ape die?

sumitha : tadi saya cari dalam kamus,maksud sengal tu SAKIT2 SENDI.

amira : erk..

sumitha : syhhh...jangan bagitau azila tau..saya takut die marah...

amira : .............................................

sekian..

haila sumitha! tetibe teringat dekat die plakkan..ini semua mira punya pasalla..tetibe cite dekat aku kejadian 4-5 tahun yg lepas..

biaselah tu sumitha.. blur die memang tahap membanggekan kadang2.. xpaham?meh nak cite lagi..

once upon a time plak....

azila : ko ni sengalla!

sumitha : azila2..sengal tu ape?

ehem...aku hanye mampu mendiamkan diri.. dan beberape jam selepas itu..

amira : jila! sumitha cakap die da tau da maksud sengal tu ape..

azila : ape die?

amira : sakit2 sendi..

aku dan mira pon gelaklah guling2 sampai tiade nafas...hahahahaha... terime kasih sumitha.. kerane menghadiahkan kenangan terindah ni..hihihi..

p/s : cube tukar.. ko ni sakit2 sendi la! ^.^

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...