kenapa aku berblogging?

Jun 3, 2011


haa..ni soalan kena tanya kat diri aku sendiri..kalau tanye korang,memang xdapatla kan jawapannya..hahaha..
ok..gile sebentar.. ntah..aku start berblog2 ni dua tahun lepas rasanya..tengok kawan2 ak ada blog..teringin orang kate.. walaupun aku ni xdela kreatip sangat nk berblog2..hee~

aku buat blog sebab aku da xpayah nak susah2 beli buku diari tiap2 3 bulan.haha.. tipu2!! diari aku mase ak hingusan dulu pon ada dua je..ala..senang citekan,aku buat blog sebab nak menggantikan diari biru aku tu..


ok...diari biru aku xda mata,kaki dan tangan ye..ni gara2 pakcik google xnak bagi diari biru yang cantik kepadaku..huwaa...

itulah antara sebab2 (satu sebab je kot) aku buat blog ni..mase aku baru buat,xramai lagi kawan2 aku yang ada blog..skarang ni da ramai~ follower dorang pon lagi ramai daripada aku yg da 2 tahun berblogging ni..hahaha...aku memang bukan pemblogger yang tegar..hee~

p/s: aku tulis,aku sendiri yang baca..hakhakhak...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...